dimarts, 2 de novembre del 2010

FALAISE-PLEINE FOUGERES 130 QUILÒMETRES (TRAVESSANT EUROPA EN BICICLETA)

Recolzat en una finestra oberta redacto aquestes notes.Avui he deixat la caseta de plastic apartada i la llum del frontal també descansa.La pedalada ha sigut de 130 quilòmetres intensos pel total vent en contra,però em trobo be fisicament.Estic descansant en un poble d'aquells que m'agraden a mi....El seu nom és Pleine Fougeres,que està 14 quilòmetres de Le Mont Saint Michel.Fa dues hores que estic a Pleine i no he vist passar ningú pel carrer.Observo una persona que porta un cotxe i he sentit el rum rum d'un altre.El campanar de l'esglèsia m'avisa a les 10.Un núvol enorme i gris s'amortitza sobre unes muntanyes.La lluna te al seu entorn una aurea de nuvolades.
He vist moltes coses,i més encara n'he pensades:el món se m'obre cada cop més,i fins i tot allò que ja de temps sabia és ara que ho sento meu.Veritablement,l'home és un ésser que aprèn d'hora però realitza tard.J.W.Goethe.Pere Pirincho.