dijous, 2 de desembre del 2010

BLASIMON-BARBASTE 120 QUILÒMETRES (TRAVESSANT EUROPA EN BICICLETA)

Dino assentat a unes escales,a l'ombra i al costat d'una esglèsia on també és troben uns w.c públics.El lloc és el poble de Grignon.En altres viatges que he realitzat per Europa menjava dia si i dia també formatge blau,en aquest periple toca Camembert.Un avi em pregunta: -cap a on vas? i l'indico la direcció.Ell respon :et tocará el vent.
M'agrada la calor,el sud em posa,em crida,sento el cant de la cigala,la meva suor,l'exterior xafogor.Freno molt bruscament quan vaig per una carretera que no està molt transitada i que és planera.3 cervols l'han creuat sense mirar i quasi tenim un ensurt tots 4.Al camping la Pineda no hi ha ningú però està obert.Les instal.lacions molt deixades estan tancades.Unes aixetes exteriors mantenen aigua.Enmig del camping hi ha un gimnàs i al costat una cuina.Pere Pirincho.