dimecres, 16 d’abril del 2008

Anècdotes


ANECDOTES

ISLANDIA I EL TRACTOR AVERIAT


Vaig quedar meravellat amb les highlands terres altes escoceses a l'any l997 quan vaig donar la volta a Gran Bretanya i a Irlanda.L'any seguent vaig circumval.lar l'illa d'Islandia,viatge on recordo la memorable anecdota del dia on no vaig tenir mes remei que dormir dins d'un tractor avariat al peu d'una carretera inhospita.





EL LLARG DESERT AUSTRALIA


De Darwin a Melbourne despres de cinc mil quilometres d'aventura interminable.El 1999 vaig emprendre la meva primera gran aventura creuant de dalt abaix tot el desert australia.Vaig visitar paratges d'una bellesa extraordinaria.la soledat em va amarar i em va fer viure experiencies molt intenses en el vast continent oceanic.




UN DIA DE PLUJA


Plovia tant que un dia vaig agafar un plastic que tenia i vaig parar a menjar a sota,en un voral de la carretera.Una furgoneta amb quatre dones es va aturar amb ampolles de cava.Portaven una festa considerable.Em van convidar a anr amb elles,pero ho vaig refusar,perque el meu trajecte era amb bicicleta i no en autobus.Ho van entendre i em van demanar si necessitava quelcom.Tothom era molt hospitalari a Nova Zelanda.



INCURSIO IL.LEGAL AL TIBET


Una carretera secundaria amb mal estat va fer possible que entres protegit al Tibet sense l'enrenou de donar explicacions a les autoritats xineses.A l'any 2000,un recorregut de mes de 4000 mil quilometres (Pequin-Lhasa) em va portat de la Xina al Tibet,un viatge fascinant que em va obligar a obrir molt els ulls perque cada instant era una sorpresa.



NO ENTENIA RES


Recordo que a Bulgaria estava tot en alfabet en alfabet ciril.lic.Un dia em vaig asseure en un banc i vaig veure que havia un cartell escrit en l'idioma d'alli.De sobte va venir un home tot cridant.Resulta que m'avisava que el banc estava acabt de pintar.




POBRESA



Un home em va veure que anava a plantar la tenda en un lloc i en va oferir que menges i dormis a casa seva.Vam negociar el preu i em va semblar be.Pero em va deixar molt sorpres que la dona de la casa rosegues les sobres del pollsatre que em va oferir quan jo em vaig retirar.Em va impactar molt.(Rumania)
...

ALGUNES DADES
Els païssos on la mitjana de quilometres ha sigut mes alta son:Marroc i Canada amb 130.
El viatge on m’ha plogut mes es a Islandia amb 23 dies de 30 i igual a Nova Zelanda.
El pais on s’ha espatllat més la bicicleta ha sigut a Xile.
El lloc on m’he ficat mes cops malalt ha sigut a Australia
L’espai mes llarg de poble a poble amb quilometres recorregut ha sigut a Australia amb 285 quilometres.