divendres, 19 de juny del 2009

MÉS ENTRENAMENTS

Segueixo preparant l'Altriman dels Angles.Entre altres entrenaments de la setmana passada,tres els he trobat prou interessants.El dimarts vaig decidir enfilar-me cap al coll d'Estenalles.
La ruta elegida per pujar,va ser direcció Rocafort i Mura.Agafant la carretera que segueix cap a Terrasa arribava al coll d'Estenalles,que té una alçada de 870 metres.Tocava baixada.

A la triple bifurcació Mura-Navarcles-Monistrol de Calders,hem dirigia cap a l'últim esmentat poble,on les cames es queixarien de les dures rampes d'asfalt.Solament quedava baixada fins a Manresa.El vent m'acompanyava tota la setmana però el dijous és va superar...Amb aquesta incomoditat ascendia direcció Montserrat.Durant tota ruta el vent hem donava de cara o de costat.Arribava al santuari a 717 metres d'alçada.

En aquella hora baixa ja no quedaven gaires turistes.La baixada la feia per la carretera de Can Massana.
El dissabte abans de començar l'entrenament a peu,donava un cop de ma als companys del triatló Manresa,que organitzaven el triatló de Manresa,al Parc de l'Agulla.El guanyador va ser el gran Xavi Llobet.
A les set de la tarda sortia de les instal.lacions del llac artificial(220 metres)rumb Sant Joan de Vilatorrada,per el camí de regadiu que va cap al Poal.Fent l'últim tros per el G.R. arribava a Sant Joan.Travessava el poble i per dures i continues pujades,buscava el camí que ascendia al coll Baix(542 metres).Descendia cap a la zona industrial de Sant Joan .Després passava per el Club Atlètic Manresa,Passeig del Riu,i enfilant la pujada de la Santa Cova,arribava després de dues hores a casa meva.Pere Pirincho.