dimecres, 13 de maig del 2009

RASOS DE PEGUERA EN BICICLETA

En un dels primers dies més calurosos de l'any iniciavem una cavalcada ciclista.Erem el meu amic Emili Jaén i qui escriu aquestes linees,en Pere Pirincho.Un previ entrenament de natació a les instal.lacions esportives de l'eix de Navàs,ens feia treure la son de les orelles.Des de el parquing d'aquest edifici esportiu encetavem la pedalada.Passant els primers pobles bergadans,(Puigreig i Gironella)arribavem a Berga on després d'un ràpid most en un bar de carretera,començavem xerrant la dura i llarga pujada.La visió de la zona de la Font Negra avisava que l'asfalt ascendent ens faria patir.L'emili marxava sol i fort.
Jo al meu ritme m'animava a partir del quilòmetre set.Després d'accedir a la creu de l'estació d'esquí de Rasos de Peguera(a més de 1800 metres d'alçada)baixavem un altre cop fins la Font Negra per així pujar novament aquest port de primera categoria.
L'Emili i el Pere arribaven per segona vegada al coll.El ros petit seguia el seu bon ritme i el moreno no molt més alt arribava cansat per la pujada i altres entrenaments durs anteriors.Aquests i altres entrenaments serviran per preparar els següents objectius:L'Emili correrà l'ironman de Niça el 28 de juny,També la Challenge de Calella a principis d'octubre) i en Pirincho pendrà part a l'Altriman de les Angles el 18 de Juliol.Pere Pirincho.